Redes Sociales

Palamós 04/04/2022

En la sessió es va fer balanç de l’any 2021 i després un taller participatiu on administracions, científics i entitats de l’economia blava i altres van examinar i valorar les propostes d’actuació previstes eer al 2022-23 i el grau d’implicació que cada sector podia assumir.

Des de la FCPEC considerem molt important la col·laboració amb totes les iniciatives quant a la millora de l’entorn natural i el foment d’un aprofitament respectuós del litoral i la formació en el coneixement del patrimoni natural.

L’acte va comptar amb la presència del Sr. Sergi Tudela, Director General de Política Marítima i Pesca Sostenible, i Sr. Marc Vilahur, Director General de Polítiques Ambientals i Medi Natural.

Pla d’acció 2022-2023 Usos i activitats de l’espai marí protegit Natura2000 «Litoral del Baix Empordà»

https://participa.gencat.cat/uploads/decidim/attachment/file/3483/Pla_Acci%C3%B3_TCMBE_2022_v2.pdf

Taula de cogestió marítima del litoral del Baix Empordà

https://participa.gencat.cat/assemblies/tcmbaixemporda

 

About Author